تبلیغات
کد خبر: 9255 |
بانکهای ایالات متحده رسانههای اجتماعی را به عنوان یک تهدید، نه یک ابزار بازاریابی، بررسی کرده و آن را به برنامههای مدیریت ریسک خود اضافه میکنند.
ترس بانکهای آمریکا از شبکههای اجتماعی/ سلامت بانکداری زیر سوال میرود
بانکهای ایالات متحده رسانههای اجتماعی را به عنوان یک تهدید، نه یک ابزار بازاریابی، بررسی کرده و آن را به برنامههای مدیریت ریسک خود اضافه میکنند.

منبع خبر «admin» است و خبریا در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد ( 9255 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره 09800000000 پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه خبریا مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
-
برچسب ها:
- بانک آمریکا شبکه اجتماعی سیلیکون ولی
به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
https://khabaria.ir/?p=9255
آخرین خبرها
پربیننده ترین خبرها
×
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبریا در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.