به دنبال تغییر نشان های تجاری مختلف برای مقابله با کرونا، گروه «سایپا» و «ایران خودرو» هم به این سمت حرکت کردند. در روزهای گذشته شرکت های خودروسازی، صنایع پوشاک، مواد غذایی و… با تغییر نشان تجاری خود به حفظ فاصله بیشتر و مسئله قرنطینه تاکید داشته اند و به نوعی با اقدامات تبلیغاتی سعی […]

به دنبال تغییر نشان های تجاری مختلف برای مقابله با کرونا، گروه «سایپا» و «ایران خودرو» هم به این سمت حرکت کردند.
در روزهای گذشته شرکت های خودروسازی، صنایع پوشاک، مواد غذایی و… با تغییر نشان تجاری خود به حفظ فاصله بیشتر و مسئله قرنطینه تاکید داشته اند و به نوعی با اقدامات تبلیغاتی سعی در مقابله با کرونا دارند.
حال به فاصله چند روز واحدهای اطلاع رسانی و تبلیغاتی دو گروه خودروسازی ایران خودرو و سایپا در پیروی از این حرکت نمادین، نشان تجاری خود را با رویکرد «فاصله گذاری اجتماعی» و رعایت فاصله بیشتر تغییر داده اند.
گروه سایپا با تغییر چهار نشان تجاری خود و زیرمجموعه هایش پیام «از اینکه فاصله اجتماعی را رعایت می کنید سپاسگذاریم» را مخابره کرده و در هم تنیدگی لوگوهای خود را از بین برده است.
گروه ایران خودرو هم نام تجاری خود را با دو فاصله به نمایش گذاشته و از به هم چسبیدگی کلمات معنی دار در نام تجاری اش جلوگیری کرده است. همچنین در پی این تغییر، پیام «با تاکید بر اصول بهداشتی ایرانِ خود رو ایمن و سلامت نگه داریم» دیده می شود.
پایگاه خبری اسب بخار
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.