امروز: شنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 20 شوال 1443 | 2022-05-21
کد خبر: 78373 |
تاریخ انتشار : دوشنبه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | ارسال توسط : |
129 بازدید
۰
| 4
ارسال به دوستان
پ

با آغاز سال ۱۳۹۹، جمع مخاطبان مستقیم پایگاه خبری «اسب بخار» در اینستاگرام از مرز ۲۵۰ هزار نفر گذشت. در آستانه آغاز ششمین سال فعالیت پایگاه خبری «اسب بخار» در فضای مجازی، این رسانه توانست تا با سابقه ۵ ساله خود بیش از ۲۵۰ هزار مخاطب مستقیم را در صفحه اینستاگرام خود به دست آورد. […]

اسب بخار

با آغاز سال ۱۳۹۹، جمع مخاطبان مستقیم پایگاه خبری «اسب بخار» در اینستاگرام از مرز ۲۵۰ هزار نفر گذشت.

در آستانه آغاز ششمین سال فعالیت پایگاه خبری «اسب بخار» در فضای مجازی، این رسانه توانست تا با سابقه ۵ ساله خود بیش از ۲۵۰ هزار مخاطب مستقیم را در صفحه اینستاگرام خود به دست آورد.

اسب بخار تا به امروز ۵ فصل تست و بررسی خودرو را در فضای مجازی منتشر کرده است. همچنین تولید ویژه برنامه های سفرنامه، نمایشگاهی، وقایع و… باعث شده تا مجموع اثرهای ویدیویی اسب بخار به فراتر از ۱۰۰ محتوای تخصصی برسد.

این رسانه در کنار صفحه رسمی اینستاگرام و وبسایت قانونی محتوای ویدیوی خود را در آپارات منتشر می کند. دو صفحه «اسب بخار» و «اسب بخار پرس» به صورت مستقیم توسط این رسانه مدیریت می شود و انتشار محتوا در این دو کانال توانسته تا در طول ۵ سال بازدید بیش از ۱۵ میلیون نفر را داشته باشد. همچنین صفحه رسمی اسب بخار در یوتیوب و فیلیمو از بخش های دیگری است که در آن برخی محتواهای اسب بخار دیده می شود.

با نزدیک شدن به سالگرد فعالیت اسب بخار در جایگاه یک رسانه تخصصی خودرو، واجب می دانیم که به خاطر همراهیتان، از شما مخاطبان عزیز سپاس گذار باشیم و خود را قدردان محبت ها و حمایت های شما بدانیم.

شما مخاطبان اسب بخار می توانید با مراجعه به صفحه Asbebokhar در اینستاگرام، در این شبکه اجتماعی هم ما را همراهی نمایید.

پایگاه خبری اسب بخار

منبع خبر ( ) است و خبریا در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 09800000000  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

Scroll to Top