امروز: جمعه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 25 ذو الحجة 1441 | 2020-08-14
کد خبر: 89543 |
تاریخ انتشار : شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | ارسال توسط : |
5 بازدید
۰
| می پسندم
ارسال به دوستان
پ

جواد موسوی گفت: «سامانه صدور و تمدید پروانه بهره‌برداری تاسیسات گردشگری» راه‌اندازی و بهره‌برداری رسمی آن به ادارات کل استانی ابلاغ شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «سید جواد موسوی» مدیر کل نظارت و ارزیابی گردشگری گفت: در راستای هوشمندسازی، تسهیل و تسریع دسترسی عموم به خدمات دولتی، سامانه صدور و تمدید پروانه بهره‌برداری تأسیسات گردشگری به صورت رسمی ابلاغ و آماده بهره‌بردای شده است.

وی افزود: این سامانه با هدف مکانیزه شدن کلیه فرآیندهای مرتبط با مجوزهای تأسیسات گردشگری به صورت برخط راه‌اندازی شده است.

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری گفت: در این سامانه پس از ثبت‌نام اولیه و با توجه به نیاز متقاضی فرآیند شروع می‌شود و در واقع کلیه تعاملات سازمان با متقاضیان از زمان ثبت تقاضا برای اخذ مجوز تا صدور مجوز و در صورت نیاز تمدید مجوزهای صادر شده از طریق این سامانه صورت می‌گیرد.

به گفته موسوی، در این سامانه امکاناتی همچون درخواست صدور پروانه بهره‌برداری از تأسیسات گردشگری و خوداظهاری تأسیسات وجود دارند.

منبع خبر ( ) است و خبریا در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 09800000000  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

Scroll to Top