امروز: یکشنبه, ۱۳ آذر ۱۴۰۱ / بعد از ظهر / | برابر با: الأحد 11 جماد أول 1444 | 2022-12-04
کد خبر: 77417 |
تاریخ انتشار : سه شنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | ارسال توسط : |
236 بازدید
۰
| 4
ارسال به دوستان
پ

در اولین گام، پرشیا خودرو طرح ویژه‌ای برای سرویس خودرو بدون نیاز به خروج از منزل تدارک دیده است تا به این ترتیب مالکین محصولات ب‌ام‌و و مینی بتوانند بدون نیاز به خروج از منزل، از بالاترین سطح خدمات پس از فروش پرشیا خودرو بهره بگیرند. در این طرح، پیرو اعلام درخواست سرویس دوره‌ای و […]

پرشیا خودرو

در اولین گام، پرشیا خودرو طرح ویژه‌ای برای سرویس خودرو بدون نیاز به خروج از منزل تدارک دیده است تا به این ترتیب مالکین محصولات ب‌ام‌و و مینی بتوانند بدون نیاز به خروج از منزل، از بالاترین سطح خدمات پس از فروش پرشیا خودرو بهره بگیرند.

در این طرح، پیرو اعلام درخواست سرویس دوره‌ای و یا تعمیرات خودرو از سوی مالک،کارشناسان تعمیرگاه مرکزی پرشیا با هماهنگی مشتریان به همراه خودروبرهای ویژه این شرکت، در محل مورد نظر مشتری حاضر شده و ضمن ارزیابی خودرو مطابق با چک لیست پذیرش و استانداردهای تعمیرگاه مرکزی و دستورالعمل‌های BMW آلمان و ارائه راهنمایی‌های لازم، خودرو را به صورت رایگان به تعمیرگاه مرکزی پرشیا خودرو منتقل کرده و پس از تعمیرات و سرویس‌های لازم، خودرو بار دیگر با خودروبر مخصوص به محل مورد نظر مشتری منتقل می‌شد.

در تمام این فرآیند، پروتکل‌های بهداشتی و ایمنی سازمان بهداشت جهانی و وزارت بهداشت مد نظر قرار خواهد گرفت و علاوه بر تجهیزات بهداشتی شخصی برای پرسنل، خودرو نیز پیش از تحویل به مشتریان به طور کامل ضدعفونی می‌شود تا به این ترتیب ریسک انتقال ویروس کرونا از میان برود.

علاوه بر این، پرشیا خودرو برای مشتریان حضوری تعمیرگاه مرکزی نیز تمهیدات ویژه‌ای برای دوران کرونا اندیشیده است. با توجه به شرایط فعلی و لزوم رعایت فاصله اجتماعی، پرشیا خودرو امکان ایاب و ذهاب VIP و رایگان مشتریان حضوری در تعمیرگاه مرکزی را فراهم کرده است تا به این ترتیب مشتریان لزومی به حضور در تعمیرگاه مرکزی طی مدت تعمیر خودرو نداشته باشند.

در این طرح، بعد از حضور مشتریان در تعمیرگاه مرکزی پرشیا خودرو و پذیرش خودرو، خودروهای ویژه‌ای که برای این منظور در نظر گرفته شده است، به صورت رایگان مشتریان را تا منزل یا محل کار همراهی خواهند کرد. این خودرو‌ها برای مقابله با ویروس کرونا و با توجه به دستور العمل‌های مربوطه، پیش از هر سفر ضدعفونی شده و امکانات بهداشتی شخصی نیز برای راننده و مشتریان تدارک دیده شده است.

پس از تعمیر و سرویس خودرو و پایان فرآیند ضدعفونی، خودرو با هماهنگی مشتریان به صورت رایگان از طریق خودروبرهای ویژه پرشیا خودرو به محل مورد نظر مشتری منتقل و تحویل مشتریان خواهد شد.

این سرویس‌ها در حال حاضر در شهر تهران اجرا می‌شود و مالکین محصولات ب‌ام‌و و مینی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره‌مندی از سرویس‌های جدید خدمات پس از فروش پرشیا خودرو با شماره تلفن  ۰۲۱۴۵۹۱داخلی ۱۵۰ و ۱۵۸  تماس گرفته و یا به وبسایت پرشیا خودرو به آدرس persiakhodro.ir مراجعه نمایند.

منبع خبر ( ) است و خبریا در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 09800000000  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

Scroll to Top