امروز: دوشنبه, ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ / بعد از ظهر / | برابر با: الإثنين 18 محرم 1444 | 2022-08-15
کد خبر: 78499 |
تاریخ انتشار : سه شنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | ارسال توسط : |
144 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

«ب ام و» همان برندی که شاید بیش تر به خاطر سدان های اسپرت و جوان پسندش شناخته می شود، درحال ایجاد یک تغییر بزرگ فرهنگی در بازار مدرن خودروست. شاسی بلندهایی همچون X3، X5 و X6 به سرعت درحال رشد فروش و رساندن محبوبیت خود به سدان های ب ام و هستند. اما این […]

ب ام و سری 2 گرن کوپ

«ب ام و» همان برندی که شاید بیش تر به خاطر سدان های اسپرت و جوان پسندش شناخته می شود، درحال ایجاد یک تغییر بزرگ فرهنگی در بازار مدرن خودروست.

شاسی بلندهایی همچون X3، X5 و X6 به سرعت درحال رشد فروش و رساندن محبوبیت خود به سدان های ب ام و هستند. اما این به آن معنا نیست که ب ام و ارزش و جایگاه سدان های خود را از یاد برده باشد. «دوماگوج داکک»، قائم مقام بخش طراحی ب ام و، در مصاحبه با وب سایت “Auto Car” توضیحاتی پیرامون برنامه این شرکت برای آینده سدان هایشان ارائه کرده است.

داکک معتقد است که اگرچه شاسی بلند های آن ها، الگو و ساختار مشابهی دارند، اما سدان هایشان ظریف ترند. او لزوم وجود سدان ها در سبد محصولات یک خودروساز را به قسمت های مختلف یک خانه تشبیه می کند. او می گوید همان طور که در یک خانه، اتاق های خواب، سالن پذیرایی، سرویس بهداشتی و آشپزخانه از موارد ضروری هستند، سبد محصولات یک برند خودروسازی هم باید شامل کراس اوورها، SUVها، سدان های کوچک و بزرگ و ون ها باشد.

ب ام و سری 2 گرن کوپ

آقای داکک ادعا می کند که مشتری ها در چین و بازارهای مشابه، خودروهای ظریف تر را می پسندند و چندان با سلیقه زمخت پسند آمریکایی ها کنار نمی آیند. بنابراین بدیهی است که در چنین کشورهایی سدان ها همچنان محبوبیت داشته باشند. خودروهایی که همان تصویر اولیه از یک اتومبیل در ذهن هر انسان هستند و از الگوی سه جعبه ای (محفظه موتور، کابین و صندوق عقب) پیروی می کنند. از سویی دیگر، خریداران ایده آل گرای اروپایی و آمریکایی به دنبال کاربردپذیری بیش تری هستند، بنابراین عجیب نیست که استیشن واگن ها و SUVها را بیش تر می پسندند.

تمام حرف های گفته شده این معنا را می رسانند که کمپانی باواریایی ب ام و همچنان قصد دارد به سرمایه گذاری در تولید و توسعه سدان های چهاردر ادامه دهد. البته داکک می داند که زنده نگه داشتن سدان ها نیازمند نوآوری و خلاقیت است. داکک در مصاحبه با “Auto Car” اظهار کرده است که مشتریان چینی آن ها خودروهایی خوش استایل تر و با ظرافت بیش تر را می خواهند. طبیعتاً این خواسته چینی ها به کلاس سدان های ب ام و اشاره دارد که از پرفروش ترین کلاس های این برند در آن کشور است. قطعاً مدل های جدیدی همچون سری ۲ گرن کوپه و سری ۴ گرن کوپه از محصولات استراتژیک ب ام و در راستای پاسخ دادن به همین تقاضای خریداران برای سدان های نوین هستند. استراتژی عرضه سدان های جذاب و ساختارشکن، ایده ای موفقیت آمیز برای ب ام و بوده که انتظار می رود حالاحالاها ادامه داشته باشد.

سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

منبع خبر ( ) است و خبریا در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 09800000000  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

*

code

Scroll to Top