امروز: دوشنبه, ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ / بعد از ظهر / | برابر با: الإثنين 18 محرم 1444 | 2022-08-15
کد خبر: 78503 |
تاریخ انتشار : سه شنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | ارسال توسط : |
145 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

اخیرا اینستاگرام تمرکز بیشتری روی توسعه IGTV گذاشته است. این کمپانی تصمیم دارد با سوق دادن کاربران و تولید‌کنندگان محتوا به سمت پلتفرم ویدیویی خود، از طریق ویدیو‌های طولانی‌تر نیز کسب درآمد کند. از همین رو این شبکه اجتماعی محبوب با بازطراحی اپ IGTV تولید‌کنندگان محتوا را در کانون توجه قرار داده تا پیدا کردن ویدیوهای […]

اخیرا اینستاگرام تمرکز بیشتری روی توسعه IGTV گذاشته است. این کمپانی تصمیم دارد با سوق دادن کاربران و تولید‌کنندگان محتوا به سمت پلتفرم ویدیویی خود، از طریق ویدیو‌های طولانی‌تر نیز کسب درآمد کند. از همین رو این شبکه اجتماعی محبوب با بازطراحی اپ IGTV تولید‌کنندگان محتوا را در کانون توجه قرار داده تا پیدا کردن ویدیوهای سرگرم کننده برای کاربران، بیش از پیش ساده شود.

طراحی فعلی برنامه به گونه‌ای است که تنها ویدیو‌های افراد دنبال شده و ویدیو‌های معروف نمایش داده می‌شوند. در بازطراحی اپ IGTV کاربران می‌توانند به کمک تب Discover ویدیو‌های محبوب را راحت‌تر پیدا کنند و بیشتر با ویدیو‌ها درگیر شوند. این کار باعث می‌شود تا آن‌ها سریع‌تر به محتوا دسترسی داشته باشند و در نهایت وقت بیشتری را در اپ IGTV بگذرانند.

اینستاگرام

در کنار آپدیت اپ جداگانه IGTV، اینستاگرام تغییری نیز در اپ اصلی پلتفرم خود ایجاد کرده که طی آن کاربران می‌توانند ۱۵ ثانیه از محتوای IGTV را مستقیما در استوری‌های خود به نمایش در بیاورند. تا پیش از این کاربر تنها می‌توانست تصویری همانند استیکر از IGTV خود را استوری کند. به گفته اینستاگرام این کار منجر به ترغیب افراد به دنبال کردن ادامه محتوا می‌شود.

در هر صورت این کمپانی مشخص نکرده که دقیقا تعداد کاربران اپ جداگانه IGTV چقدر است و آیا کاربران محتوای IGTV را بیشتر از اپ اصلی می‌بینند یا اپ جداگانه. البته با توجه به نظرات اپ استور و پلی استور، می‌بینیم که بیش از ۱۰ میلیون نفر برای این برنامه نظر نوشته‌اند، در حالی که اپ جداگانه IGTV نزدیک ۱۰۰۰ نظر داشته است. با این حال این بروزرسانی‌ها نشان می‌دهد که اینستاگرام متوجه شده کاربران در پیدا کردن محتوای IGTV به مشکل برخورده‌اند و به همین دلیل سعی دارد فرایند دیدن محتوا را ساده‌تر کند. از طرفی می‌توان تلاش‌های اخیر این کمپانی را این گونه تعبیر کرد که تولیدکنندگان محتوای مخصوص IGTV، اکنون در کانون توجه قرار گرفته‌اند. در نتیجه احتمالا باید شاهد محتوای طولانی‌تر در این پلتفرم محبوب باشیم.

منبع خبر ( ) است و خبریا در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 09800000000  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

*

code

Scroll to Top